נשמח לעמוד לשירותך ולייעץ בכל עת!

מי אנחנו

BizSimple הוקמה על ידי רואי חשבון ומומחים נוספים בתחום הניהול העסקי מתוך מחוייבות לשפר את רמת הניהול, את הביצועים ואת התוצאות המושגות בארגונים, כל זאת תוך שימוש מוגבר בחדשנות. חדשנות ניהולית וחדשנות טכנולוגית.

מודל הניהול המאובטח שפיתחנו לאורך השנים האחרונות, מאפשר גם לך לבנות צוות תלת שכבתי ממש כמו בעסקים הגדולים בעולם.

איתנו הצוות שלך יכלול מומחים מקצועיים ממגוון תחומי הניהול (טאלנטים), יועצים – מנהלים והכי חשוב מפקחי-על (סופרוויזורס) המוודאים ניצול מיטבי של כל שקל וכל דקה שמושקעים בעסק, באמצעות טכנולוגיה עילית ייחודית ובלעדית המכוונת את הצוות להשגת יעדים ושיפור ביצועים.

התהליך עצמו הינו מאוד אפקטיבי ולפיכך הוא חוסך בארגונים משאבים עצומים של זמן וכסף. לא סתם הוא נבחר ע”י כל חברות הטכנולוגיה הגדולות להיות התהליך שמוביל את הפיתוח העסקי שלהן.

הסטטיסטיקה מראה כי 72% מהעסקים החדשים נסגרים תוך 5 שנים (לפני הקורונה) וכ-96% נסגרים תוך 10 שנים. גם עסקים קטנים שלא נסגרים מקרטעים לאורך זמן ובעליהם מרוויחים פחות משכיר ממוצע.

יש מספר סיבות לכשלונם של עסקים קטנים ובינוניים:
חסר להם סיסטם עסקי סדור, חסרים אנשי מקצוע בצוות של העסק, בעלי העסק מתנהלים לבד בצורה ספונטנית, מנכ”לים חושבים בקטן ו/או לטווח קצר. 

בעסקים גדולים זה לא קורה!

הרעיון שהמנכ”ל (או בעל העסק) לא עושה הכל בעצמו
עובד בהצלחה מוכחת ברחבי העולם.

למנכ”ל בעסקים כאלה יש צוות של מנהלים ויועצים מוכשרים מתחומים שונים, שעוזרים לו לנווט את העסק לתוצאות טובות. בנוסף, עסק גדול מפעיל תכנון לטווח ארוך, שיטות ניהוליות וטכנולוגיות ממוחשבות למיצוי הפוטנציאל המקצועי של הצוות ושל העסק.

בעזרתנו ניתן ליישם את שיטת ה-OKR לניהול המאובטח ומוכוון תוצאות
שעובדת בענקיות כמו גוגל, לינקדאין ויו-טיוב גם בעסקים קטנים וצומחים שבהם מעל 10 עובדים.

אייל-לוי

אייל לוי

מנכ"ל ומייסד

אייל לוי, רו”ח ומוסמך במשפטים, משלב 30 שנות ניסיון עסקי עם הכשרה מקצועית רב תחומית, בכדי לתת מענה יעיל ואלגנטי לרואי חשבון ועסקים המחפשים יצירה ובנייה של ערך מוסף.

את דרכו בעסקים החל בגיל 21 ביזום הקמה וניהול של חברות. בין השאר כיהן כמנהל פיתוח עסקי בחברת SECITECH, כ- CFO של חברת Nasdaq.otc) VSUS) וכמבקר ראשי של אפריקה תעשיות, לשעבר פקר פלדה (TASE).

מאז צבר ניסיון וידע רב בניהול וייעוץ עסקי, לרבות: אסטרטגיה עסקית, פיתוח עסקי, מיזוגים ופיצולים, גיוס משקיעים, פיתוח ושיווק מוצרים ושירותים, שימוש במערכות מידע ככלי לניתוח, אבחון ופיתוח עסקי לצד ניהול פיננסי ולוגיסטי.

הכשרתו המקצועית מבוססת על אינטגרציה עסקית רב-תחומית: תואר מוסמך במשפטים (אונ’ בר אילן), הכשרה הנדסית בניהול פרויקטים בתכנות ובניהול מערכות מידע, תואר רואה חשבון ותואר בוגר בכלכלה וחשבונאות (האונ’ העברית), הכשרה בפירוק והבראת חברות, הכשרת מבקרי פנים, קורס ניהול ויעוץ השקעות בשוק ההון, קורס חשבונאות לפי כללי IFRS, לימודי תעודה בתחום היבטיים מיסויים, פיננסיים ומשפטיים של חברות הייטק ועוד ועוד.

תנניה-גייבל

נתניה גייבל

מנהלת אסטרטגיה ופיתוח עסקי

ב-7 השנים האחרונות עוסקת בתכנון אסטרטגי, פיתוח שותפויות, גיבוש מדיניות ותכניות עבודה וייעוץ למקבלי החלטות בכירים. בעברה עסקה בתכנון אסטרטגי וקידום שיתופי פעולה בינ”ל בסוגיות ביטחוניות, בחדשנות ארגונית, בליווי תכניות אופרטיביות ובתכנון קמפיינים. בעלת תואר ראשון במדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית בירושלים וסטודנטית לתואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת בר אילן.
איריס-לוי

איריס לוי

מנהלת קשרי לקוחות

בעלת נסיון של 24 שנה בתחומי ההפקה והאדמינסטרציה ברשות השידור. בעלת תואר ראשון בחינוך ויכולת יוצאת דופן לעזור לדברים לקרות ולאנשים לחייך. איריס כנראה תהיה האדם הראשון שתדברו איתו והיא תעמוד לרשותכם לאורך הדרך בכל צורך.
אמיר-כהן

אמיר כהן

מנהל תיקי לקוחות

יועץ מס מוסמך CTA ומתכנן פרישה.

מלא תפקידים רבים ומגוונים בתחום הכספים: חשב, מנהל כספים, עוזר סמנכ”ל כספים בחברות הייטק ואחרות, חלקן ציבוריות.

מתמחה בייעוץ מס ובתכנון פרישה בעיקר במיסוי יחיד ומיסוי מקרקעין.

מרצה בתחום החשבונאות בקורסים ליועצי מס.

רישום לקבלת תכנים: